سریلانکا؛ تمدنی باستانی




 

 

 

 

به سریلانکا خوش آمدید...

 

ساحل های بی پایان، خرابه های بی انتها، مردمان مهمان نواز، گله فیل ها، موج سواری، قیمت های ارزان، قطارهای سرگرم کننده، چای معروف و غذاهای خوشمزه باعث می شود که سریلانکا غیر قابل مقاومت باشد.

 

 

کشوری بکر و کشف نشده

 

 

شما ممکن است بگویید سریلانکا چیزی برای کشف کردن ندارد و بسیار ساده است. تعداد زیادی از مسافرین به جاهای بسیاری سفر می کردند، اما همین عدم اطمینان باعث می شد که سریلانکا به عنوان مقصد مسافرتی محسوب نشود. اما اکنون همه چیز تغییر کرده است. کشور به سرعت در حال پیشرفت است، چرا که مردم بیشتر و بیشتر فضاهای بی شماری را کشف می کنند. سریلانکا در بین بخش هایی از هند و آسیای جنوب شرقی قرار گرفته است و تاریخچه، فرهنگ و زیبایی های طبیعی سریلانکا بی تردید وسوسه کننده است. اگر اینجا جایی است که تا به حال در ان نبوده اید، پس باید حتما به این مکان مسافرت کنید.

 

 

 

 

خیلی زیاد در خیلی کم

 

 

تعداد کمی از کشورها دارای تعداد زیادی سایت میراث جهانی یونسکو (هشت) در چنین منطقه ای کوچکی هستند. 3000 ساله فرهنگ سریلانکا را می توان در سایت های باستانی کشف کرد که در آن معابد افسانه ای دارای جزئیات زیبا هستند حتی اگر پناهگاه ای در غارها و یا حتی در بالاترین نقاط باشند. قلعه های دوران استعمار سریلانکا از Galle تا Trincomalee وجود دارد. در سراسر جزیره، اگر یک جسم سیاه در حال حرکت را می بینید، ممکن است یک فیل باشد که به آبشار مورد علاقه اش می رود. با تورهای سافاری در پارک های ملی سریلانکا، خیلی راحت و در آرامش لئوپاردها – گربه پلنگ وحشی، بوفالوها، انواع پرندگان و دسته پستانداران نخستین (میمون ها، کپی ها و انسان) را ببینید.

 

 

 

 

کلمه کلیدی: بلیط هواپیما

 

 

خیلی آسونه!

 

 

فاصله ها کوتاه هستند: خانه مقدس قدیمی ترین درخت کاشته شده به دست انسان را در صبح (Anuradhapura) ببینید و در بعدازظهر (Minneriya) ناگهان از حضور صدها فیل در کنار هم وحشت زده بایستید. ساحل مورد علاقه خودتان را کشف کنید، در یک معبد 2000 ساله مدیتیشن کنید، در حالی که مشغول قدم زددن در یک روستای دلپذیر در سریلانکا هستید یک لبخند به لب خود داشته باشید، با دیدن پرندگان و گل های رنگارنگ وحشی شگفت زده خواهید شد، سعی کنید حساب تعداد غذاهایی که با برنج و کاری شما همراه می شه رو داشته باشید. در گذشته سنگ های گرانبهای دوران استعمار در کلمبو سرگردان شوید و بعد از آن به سراغ موج سواری در دریا بروید. تور سریلانکا، تماشایی، مقرون به صرفه، تور ارزان قیمت سریلانکا و بسیار شلوغ است. الان بهترین زمان برای کشف آن است.

 

 

 

 

جنگل های بارانی و سواحل

 

 

وقتی دیگه تمایل داشته باشید که از آب و هوای گرمسیری ساحل و زمین های مسطح تر فرار کنید، به سمت تپه ها بروید، با آب و هوای ملایم و معتدل آن و جنگل های همیشه سبز و زیبای آن. گیاهان چای سبز و قله نوردانی که پیاده در حال طی کردن مسیر هستند، کوهنوردان، مسافرین و کسانی هستند که شما می توانید آنها را در هنگام سفر با قطار در سریلانکا ببینید. پس از آن سواحل وجود دارد. بسیار سفید و نرم و بی نظیر است، این سواحل در دور تا دور جزیره قرار گرفته اند، دیگر مهم نیست شمادر کجای این جزیره اقامت دارید، هر جا برید این سواحل فوق العاده را خواهید دید. برای رفع خستگی خود به این نقطه از جهان بیایید. در آب ها و سایت ها کلاس بالا و با کیفیت سریلانکا غواصی و موج سواری کنید و مطمئن باشید که جمعیت خیلی با کلاسی در اینجا نیستند. و فقط مطمئن باشید که با هر حرکت شما در سریلانکا، چیزی جدید برای کشف کردن پدیدار می شود.

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو