جاذبه ها و راهنما سفر به بوسان کره جنوبی




 

 

 

 

بازدید از HUR SHIM CHUNG SPA

 

 

کره ای ها در رفتن به، سالن های ماساژ و ریلکسی خیلی افراط می کنند و در حالی که شما در این کشور هستید، رفتن به این سالن ها اجباری می باشد.

 

Hur Shim Chung Spa، در واقع، یکی از قدیمی ترین Spa هاس شناخته شده در کره جنوبی است. آب های مصرفی در این سالن، دارای مقادیر فراوانی منیزیم است – که مناسب برای Spaهای آب معدنی می باشد. شما در اینجا چشمه های آب داغ را نیز خواهید دید.

 

 

 

 

بازار ماهی Jagalchi

 

 

بازار ماهی Jagalchi بزرگترین و مشهورترین بازار غذاهای دریایی کره است. در طی بازدید شما میتوانید ماهی تازه خام را در بازار بخورید. این بازار یکی از جاذبه های بوسان است، که حتما باید آن را دید.

 

 

 

 

پارک تفریحی TAEJONGDAE

 

 

پارک تفریحی Taejongdae یکی از مکان هایی است که حتما در سفر به بوسان، باید از آن بازدید کرد. این پارک بر روی صخره ها است و مخصوصا برای ساحل سنگی آن مشهور است. بالاترین ارتفاع 250 متر بالاتر از سطح دریا است و حتی تورهایی در این پارک اجرا می شود که مخصوصا برای زوج ها و خانوادهها طراحی شده است.

 

 

همچنین قطار Danubi که به سراسر پارک ریل زده شه است، برای بازدید سریع و بدون پیاده روی در پارک وجود دارد! این پارک کمی بیرون شهر بوسان است، اما اقیانوس وسیع و رنگ آبی زیبا دریا، باعث می شه که این سفر ارزشش رو داشته باشه.

 

 

 

 

HAEDONG YONGGUNGSA

 

 

راه دیگری برای  اینکه کاملا در فرهنگ بوسان غرق شوید، این است که حداقل از یکی از چندین معبد آنجا دیدن کنید. Haedong Yonggungsa یکی از محبوب ترین معابد بودایی در کره است، عمدتا هم به خاطر ساحلی بودن آن. از آنجا که اکثر معابد کره در مناطق کوهستانی قرار دارند، این مورد نادر است.

 

 

معبد Haedong Yonggungsa یک منظره زیبا  و نفسگیر به سمت اقیانوس دارد. مردم محلی بوسان اغلب در روز سال نو به اینجا می آیند تا در هنگام طلوع آفتاب، یک آرزو بکنند. حتی شکوفه های گیلاس که در ماه آپریل شکوفه می دهند، باعث شده که معبد حتی بیشتر جادویی باشد.

 

 

 

 

ساحل Gwangalli

 

 

ساحل Gwangalli  در حدود 1.4کیلومتر طول و 64 متر عرض و به خاطر ماسه های عالی اش معروف است. در اطراف ساحل، رستوران ها، کافه ها و بیش از 300 رستوران ماهی خام وجود دارد.

 

ساحل Gwangalli، در میان مردم محلی بوسان محبوب است و به خصوص در تعطیلات آخر هفته، زمانی که رویدادهای مختلف فرهنگی و کنسرت های زنده برگزار می شود.

 

 

این ساحل ماسه های زیبا و آب آبی روشنی را دارد. این ساحل بهترین نقطه برای دیدن غروب آفتاب با نمای شهر است.

 

 

 

 

آکواریوم SEA LIFE BUSAN

 

 

طرفداران زندگی دریایی، حتما باید یک وقت را برای تماشای آکواریم SEA LIFE BUSAN بگذارند. شما در این آکواریوم می توانید یک غواصی هیجان انگیز با کوسه ها داشته باشید و یک سواری 4D در داخل اکواریوم داشته باشید.

 

در این آکواریوم 3 طبقه زیرزمینی قرار دارد و حتی یک پارک فضای باز دارد. تکنولوژی پیشرفته ای که در آکواریوم استفاده می شود یکی از بهترین ها در کره جنوبی است. هنگامی که شما از تماشای آکواریوم خسته شدید، رستوران های زیرزمین آکواریوم را امتحان کنید.

 

 

 

 

بازار GUKJE

 

 

این بازار یکی از بزرگترین بازارهای کشور است که مغازه های آن در دو طرف کوچه ها قرار گرفتند. Gukje در واقع به فارسی «بین الملل» ترجمه می شود و در اصل توسط پناهنده هایی که در جنگ های بین دو کره ای در بوسان در پناهگاه گرفته بودند، تاسیس شد. شما می توانید غذاهای خیابانی، لباس، وسایل الکترونیکی و خیلی چیزهای دیگر را در اینجا پیدا کنید.

 

بازار Gukje به بازارهای دیگر مانند بازار Bupyeong و Kkangtong متصل می شود، بنابراین باید یک روز کامل را برای گشتن در این بازارها و خرید کردن اختصاص بدهید.

 

 

 

 

معبد Beomeosa

 

 

معبد Beomeosa  در دامنه کوه Geumjeongsan  قرار گرفته است. یک معبد قدیمی بودایی، با تاریخ طولانی 1300 ساله است. این معبد در 18 سال (سال 678) سلطنت پادشاه Munmu از سلسله شیلا، ساخته شد.

 

معبد دارای ویژگی های متعدد فرهنگی و آثار عتیقه مانند بتکده سه داستان و سالن اصلی Daeungjeon است.

 

 

 

 

شهر SHINSEGAE CENTUM

 

 

Shinsegae clocks، بزرگترین مرکز خرید در جهان است.

 

یک روز کامل هم، حتی برای بازدید از کل مرکز خرید کافی نیست. Shinsegae تقریبا مثل یک بازار فروش غول پیکر است که تعداد بسیار زیادی از برندهای مارک دار با تخفیف های فوق العاده بالا، در آن قرار دارد. از خرید زیاد، خسته شدید؟ خدمات آبگرم در این مرکز خرید، مقرون به صرفه هستند.

 

کلمه کلیدی: بلیط خارجی

 

 

 

 

ORYUKDO SKYWALK

 

 

Skywalk Orykdo نیز یکی دیگر از مکان های شناخته شده در بوسان است. ساخت Skywalk در سال 2012 پایان یافت و از سال 2013 شروع به کار کرد.

پل شیشه ای به شما اجازه می دهد تا نگاهی برخورد موج ها به صخره ها را ببینید. در روزهایی که هوا صاف و آفتابی است، حتی می توانید جزیره Daemado را از Skywalk ببینید!

 

 

 

 

روستای فرهنگی GAMCHEON

 

 

امروزه، این روستا نماد بوسان است. Gamcheon جایی است که شما می توانید، مجموعه ای از خانه های سبک و رنگی را که به نظر می رسد در بالای آن دودکش قرار گرفته و در پای کوه قرار دارند، پیدا کنید. جای تعجب نیست که آن را به عنوان صلیب بین Santorini و Macchu Picchu نامگذاری شده است!

 

این روستا بسیار خوش عکس است و جای تعجب نیست که محبوبیت آن در بین توریست ها بسیار بالا است؛ چرا نباشه؟ این یک چشم انداز با شکوه است و فرصت های شگفت انگیز عکاسی را ایجاد می کند.

 

 

 

 

 

ساحل HAEUNDAE

 

 

ساحل Haeundae، مهمترین ساحل شهر بوسان است. این ساحل جایی است که شما در آن می توانید حسابی برنزه شوید و یا به همراه دوستان و خانواده خود از تفریحات بیشمار این ساحل استفاده کنید.

 

پس از فعالیت های آبی خود، به میدان Folk که در نزدیکی ساحل است بروید، و در بازی های سنتی کره ای مثل seesaw jumping، کشتی کره ای، تیراندازی و یا حتی طناب کشی شرکت کنید.

 

 

 

 

TAEJONG-DAE

 

 

اگر در تور کره جنوبی هستید و می خواهید یک ورزش درست و حسابی کنید، از Taejong-Dae بالا بروید و یک منظره فوق العاده نفسگیر را تماشا کنید.

 

بازدید از فانوس دریایی، رصدخانه و خیلی چیزهای دیگر. از صخره ها بالا بروید تا یک منظره فوق العاده در اطراف خودتون ببینید.

 

 

 

 

میدان BIFF

 

 

میدان BIFF، برای تبدیل شدن به یک جاذبه فرهنگی توریستی، بازسازی شد که کمکی به پیشرفت صنعت فیلم کره جنوبی باشد و هم نام جدید تجاری بوسان را به عنوان یک شهر توریستی-فرهنگی بین المللی ترویج بدهد.

 

جاذبه های اصلی در اینجا سینماها هستند، اما در طول سال ها، مغازه ها در سرتاسر این میدان ظاهر شده اند، بنابراین شما می توانید در هنگام قدم زدن در اطراف میدان، از مواد غذایی، خرید و کارهای دیگر لذت ببرید.

 

 

 

 


برای مشاهده آفرهای تور کره جنوبی کلیک کنید!


 



نظرتان را بنویسید







منو