تور ترکیبی اروپا

تور 8 روزه اروپا(4 شب پاریس و 3 شب بارسلونا)

7 4 شب پاریس ---> 3 شب بارسلونا
تور 8 روزه اروپا(4 شب پاریس و 3 شب بارسلونا)
  • اقامت در هتل اقامت در هتل
  • بلیط رفت و برگشتبلیط رفت و برگشت
  • بیمه مسافرتیبیمه مسافرتی
  • پرواز داخلیپرواز داخلی
  • موارد دیگر
تاریخ اعتبار 1403/1/7
شروع قیمت برای هر نفر از :

207.000.000 تومان

تور 10 شب سوئیس ، فرانسه ، هلند

10 4 شب زوریخ ---> 3 شب پاریس ---> 3 شب آمستردام
تور 10 شب سوئیس ، فرانسه ، هلند
  • اقامت در هتل اقامت در هتل
  • ترانسفر بین شهریترانسفر بین شهری
  • ترانسفر فرودگاهیترانسفر فرودگاهی
  • راهنمای فارسی زبانراهنمای فارسی زبان
  • موارد دیگر
تاریخ اعتبار 1402/4/14
شروع قیمت برای هر نفر از :

204.000.000 تومان


تور ترکیبی اروپا


تور ترکیبی اروپا

در تور ترکیبی اروپا شما همزمان به چند کشور یا چند شهر اروپایی سفر می ‌کنید. برای بهره ‌مندی از تور ترکیبی اروپا شما باید از کشوری ویزا بگیرید که ورود تان به آن شهر است. به طور مثال شما نمی‌ توانید از فرانسه ویزا بگیرید و پروازتان از تهران به ایتالیا باشد. شما در این مطلب با هزینه ها و دیگر اطلاعات لازم در مورد این تورها بیشتر آشنا خواهید شد.

C:\Users\rayangostar\Desktop\103.jpg

ویزای گروهی تور ترکیبی اروپا

زمانی که به کشوری که از آن ویزا دارید رسیدید، می‌ توانید به دیگر کشورهای حوزه‌ شینگن وارد شوید. مدت زمان کلی اقامت شما در این تورهای ترکیبی، به اعتبار ویزای صادر شده بستگی دارد. با توجه به اینکه معمولا تورهای ترکیبی به صورت گروهی برگزار می ‌شوند و برای ویزا به صورت گروهی درخواست می‌ کنید، شانس بیشتری برای اخذ ویزا دارید. توجه داشته باشید که با توجه به قانون ویزای کشورهای شینگن، تورهای گروهی و ترکیبی اروپا معمولا در حوزه شینگن برپا می ‌شوند.

هزینه ‌های تور ترکیبی اروپا

با توجه به تفاوت نرخ یورو و ریال ایران، تورهای ترکیبی اروپایی در دسته تورهای گران قیمت برای ایرانیان قرار می‌گیرد. قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل، ترانسفر، گشت‌ ها و خدمات تور که هزینه آن‌ها به یورو از شما دریافت می ‌شود. شما با خرید یک تور ترکیبی اروپا می ‌توانید تا حد زیادی از هزینه ‌های خود در سفر به اروپا صرفه‌ جویی کنید. در تور ترکیبی اروپا شما این امکان را دارید که با یک بار هزینه، همزمان از چند شهر اروپایی بازدید کنید.

علت تفاوت قیمت

قیمت تورهای ترکیبی اروپایی براساس قیمت بلیط هواپیما، هتل محل اقامت، تعداد شب ‌های اقامت، ترانسفر بین شهری (مترو، پرواز) و شهرهایی که از آن‌ها بازدید می‌ کنید، تعیین می ‌شود.

البته شما در اروپا با متروهای سریع السیر به راحتی می توانید از کشوری به کشوری دیگر در کوتاه ‌ترین زمان ممکن جابجا شوید. جالب است بدانید مترو یکی از جاذبه ‌های توریستی در اروپاست!

کشورهای اروپایی در تور ترکیبی

تورهای ترکیبی اروپا معمولا در دو یا نهایتا چهار کشور اجرا می ‌شود. همانطور که در بالا به آن اشاره شد، با توجه به قانون ویزای شینگن، معمولا تورهای ترکیبی اروپا در کشورهای حوزه شینگن برگزار می ‌شود که شما با اخذ ویزای شینگن، می ‌توانید به بیست ‌و شش کشور وارد شوید. 

در حال حاضر با توجه به سخت گیری سفارت ‌های شینگن برای متقاضیان ایرانی، تورهای ترکیبی اروپا عموما در کشورهای ایتالیا، مجارستان، فرانسه و هلند برگزار می‌ شود.

منو